dramatisk morgen

Reklamelenker nelly

God morgen fra hyttestua! Vi sto opp leenge etter vi egentlig skulle, for i dag skal vi ta oss en tur til Sortland og vi skulle rekke ferga klokken 12. . . Så derfor dro vi for å ta den som gikk klokken 1, men selvfølgelig går ikke den på lørdager. . . Så vi dro tilbake til hytta og jeg fikk plutselig tid til å blogge før vi dro! Nå må vi ta 2-ferga, så vi kjører igjen om 15 minutter. Egentlig har ingen av oss penger å bruke, så det er vel egentlig bare for å dra en tur haha. Er jo koselig da! I tillegg får sett “barndomshjemmet” mitt igjen, huset bestemor og bestefar bodde i. Også skal jeg dra på graven til bestefar ♥

Håper dere alle får en super lørdag! Vi blir mest sannsynlig her til i morgen, Martine klarte å tryne ned trappen da vi sto opp sånn at hun fikk to kutt på lillefingeren, så hun er ikke gira på å dra hjem. Hun reagerer som at hun skal dø. . . Verste som kan skje er vel at hun må amputere fingeren (ja Martine, amputere). Men egentlig er det ikke noe alvorlig, jeg må bare spille litt med. Synes dog synd i henne i og med at hun sa i går “det e kun EN som har trynt ned trappa her” også klarer hun det når vi kappløper ned tur do. Amatør.

Jeg gikk ut  for å få fin bakgrunn. . . Litt våt på beina nå :-):-) Skjerf fra cubus, bukse HER, jakke HER og treningssko hehe.

#antrekk #ootd #outfit #natur #nature
11 kommentarer

Siste innlegg