party at the mansion

Det er faktisk litt godt å komme hjem igjen, men samtidig hadde jeg ikke hatt noe i mot å vært på hytten enda lengre. Satser på at vi får tatt oss enda en tur om ikke så veldig lenge! Nå skal jeg bare kose meg med medium en liten stund før jeg finner sengen, ååh det er ingenting jeg gleder meg mer til enn å ligge i min egen seng! Min egen seng er best i verden ♥

Var på brun og blid tidligere og tok sol med Martine, var jo gratis sol i dag for alle! Så jeg fikk meg en halvtime i syden x100, var nesten helt forferdelig å ligge der. . . Varmen tok så å si livet av meg. Men var verdt det når jeg så at jeg hadde fått skille, hehe. Kjøpte meg også denne solkremen, eller rettere sagt, jeg fikk den da jeg fylte på 300kr på solkortet mitt! Den skal visst være utrolig bra, så gleder meg til å teste den på tirsdag. 

Haha det er så teit, jeg er ca 10 nyanser hvitere i ansiktet enn på kroppen. . . Inntil videre, nå blir det soling for fullt fremover. 

Sleep tight alle søte ♥ Jeg er så glad for at dere kommenterer innleggene mine, det får blogglysten på topp hver eneste dag!

1 kommentar
    1. Nå ble jeg fristet til å ta sol selv! Er så deilig å ligger og drømme seg bort i varmen 🙂
      Hadde hatt godt av det – for all den fine sommerfargen min er borte for lengst! 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg