Dyrt VS billig – jakker

Reklamelenker

Synes det er litt morsomt med “dyrt VS billig”, for når jeg sitter å lager sånne innlegg ser jeg hvor lattelig lik en jakke til 500kr og 2500kr kan være. . . Hva er det da man betaler for? Jo, noen ganger er det faktisk kvalitet, men det er ikke tilfellet alltid. . . Når det kommer til vinterjakker har jeg to som kostet 2000kr, og fire som kostet under tusenlappen. Og for å være ærlig liker jeg best de som kostet under 1000kr! Og de er om mulig bedre enn de dyre. Men jeg skal ærlig innrømme at det er godt å kjøpe litt merkeklær, ikke hele tiden, men en gang i blant er det godt å unne seg noe som er dyrt – bare det er kvalitet i tillegg.

Klikk på jakkene for å komme til dem!






Noen du likte?

#nelly #jakke #jakker #luksus #budsjett #tips #vinterjakke

9 kommentarer

Siste innlegg