neste konsert er…

Da var det bestemt – i februar drar jeg og Sophie til Oslo for å dra på The Wanted konsert! Konserten er lørdag den 15.februar, så satser på at vi drar fredag og hjem søndag. Fredagen er jo valentines, så passer jo ypperlig om jeg må tilbringe den med Sophie ♥ Jeg gleder meg som en liten unge til konserten, enda jeg ikke har noe spesielt forhold til dem. De har jo veldig mye bra, så satser på at det blir en kjempebra konsert! Også er de jo iikke vonde for øynene akkurat, hehe. . . Siva og Max ♥ Men mest av alt tror jeg at jeg gleder meg til å bare reise bort for en liten stund, komme meg litt vekk. Det er jo enda veldig lenge til, men så har vi jo julen i mellomtiden så da går det plutselig litt fortere!

Mine favorittsanger finner dere under bildet, kommer jeg til å møte noen av dere på konserten? Om du ikke har kjøpt billett enda kan du gjøre det HER.

#thewanted #konsert #oslo #spektrum #musikk #musikkvideo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg