jeg skjemmes

I går skulle jeg dra på flex klokken 23, jeg kledde på meg halv 10 og var klar. . . Helt til jeg satte meg ned å spilte the sims mens jeg så første sesong av One Tree Hill. . . Hva tror dere klokken var da jeg sjekket? Jepp, halv 12! Meg og min flaks. Kan med hånden på hjertet si at jeg hadde dårlig samvittighet, så derfor var jeg våken til klokken 4 og ryddet på rommet. Fikk litt bedre samvittighet da, hehe. I dag derimot, da fikk jeg presset inn en treningsøkt klokken 9 og dro derfra halv 11! Ble plutselig morsomt å trene når alle jentene helt tilfeldig kom samtidig på flex, både Charlotte, Linn Ida, Mariell og Martine – så da fikk vi presset inn litt kvalitetstid også. To fluer i en smekk!

Nå skal jeg kose meg med litt mer One Tree hill og spise speltlompepizza (mmmmmmh), bestilte meg bare sesong 1 på cdon – men må nok bestille sesong 2 snart. Jeg har glemt hvor bra den serien faktisk er! Og nå som jeg har sett ferdig medium måtte jeg jo ha noe å se på. . . Hvilken tv-serie følger du med på?

Noen bilder fra nuet! Jeg har nettopp dusjet så my pretty face får dere ikke se i dag ♥

#sunn #pizza #kveldsmat #kveld #onetreehill #film #kos #

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg