den store bloggdagen

Søndag = bloggdag.

I dag våknet jeg opp og formen var forferdelig, skulle ønske det var på grunn av at jeg var ute i går, men jeg har dessverre klart å bli syk. . . Igjen. . . Tett i nesen, hodet og nyser meg ihjel. Så i dag har jeg bare synes synd på meg selv. Hadde jeg vært fyllesyk hadde det faktisk vært litt enklere, da hadde jeg vært dårlig til klokken 5 så hadde jeg vært tipptopp igjen, men det var visst bare ikke planen for meg. Også har jeg dratt il mamma! Jeg planla tidligere i uken å overraske mamma med å bare komme hit i dag uten å si fra, og det funket! Hun ble utrolig overrasket da jeg plutselig sto på gårdsplassen her hjemme klokken 9. Lillebror møtte meg i døren, fineste velkomsten ♥ Jeg ser virkelig frem til flotte dager her i Lofoten, har savnet det VELDIG! Og blir godt å se jentene her igjen ♥ Haha jeg skal love dere at jeg har slitt med å ikke røpe til mamma at jeg skulle komme, senest i ettermiddag var jeg nære å avsløre det i telefonen med henne. . .

Jeg har pakket som om jeg skulle være her i flere uker. . . Og har med meg fire par sko! Bedre å pakke for mye enn for lite, hehe. . . Og siden jeg uansett kjører selv er det jo no problem å ta med meg så mye! Bilen er pakket til randen. . .

Todays outfit, snakker vi high-fashion?

Ser dere hvor rød jeg er på øyet? Ser ut som jeg har gått på noe heftig, og det svir som bare det. . .

Haha god natt fra frk surk som nyser seg ihjel. Nå er det kveld i huset! Skal opp tidlig i morgen og kjøre lillebror og søster på skolen.

4 kommentarer

Siste innlegg