billig sumo for studenter

God ettermiddag! Nå har vi nettopp spist middag og jeg hjelper lillesøster med leksene sine. Jeg føler det er så typisk min flaks å bli syk nå som jeg er hos mamma, men satser på at jeg føler meg omså bare litt bedre i morgen! Får bare holde ut med snufsing og røde øyne, haha. Jeg sto opp halv 9 i dag for å kjøre Nikolai og Helene til skolen, så dro jeg hjem igjen og la meg. Såå vekte mamma meg når jeg skulle hente dem igjen. . . Senere skal jeg være sammen med Hanna og Eila, når de er ferdige på jobb!

Nå skal jeg se noen episoder av Hotel Cæsar på sumo, for dere som er interesserte i å ha sumo så har de ganske mange kampanjer nå! F.eks får du tre måneder med sumo gull (det jeg har, da får du tilgang til ALT) til kun 499kr, det koster ordinært 249kr per måned. Det er uansett billigere å kjøpe for et halvt eller helt år om du vet at du kommer til å bruke det lenge. Og studenter får 30% rabatt! Hvor greit er ikke det?? Kun 169kr for sumo gull, det er jo kupp! Eller 89kr for vanlig sumo. Klikk HER for å fikse deg sumo! Første måned er gratis.

Haha lillesøster skulle ta bilder av meg. . . Viktig å få med detaljer som lampe og blomster! Genseren min er fra bikbok.

Jeg hadde med ca 5 gaver til hver av dem, både Flåklypaklær, kjoler og hverdagsklær. Hun ble hvertfall veldig glad i kjolen, søte lille ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg