the dashes

Kom hjem for ikke så lenge siden, har vært sammen med Hanna og Eila på milano og spist! Tidligere i dag var jeg hos besteforeldrene til Helene og Nikolai, alltid like koselig ♥ Både Eila og Hanna har jobb nå når jeg er her, så blir for det meste bare tid til hverandre om kveldene. I morgen kommer Emilie hjem, så da blir det filmkveld med alle sammen! Også er det jo ikke såå lenge til jeg kommer tilbake hit, da blir jeg forhåpentligvis litt lenger. . .

Nå skal jeg se litt keeping up with the Kardashians, har ikke sett det på ages så har en del sesonger å ta igjen! De er jo bare hysteriske, haha. Virkelig verdt å se! Skal også se litt cæsar før jeg finner sengen, i dag er jeg overraskende trøtt så mulig at det blir tidlig kveld.

Prøvde å ta noen bilder med mamma i sted, men lyset ble så ufattelig stygt. . . Så derfor ble ikke redigeringen helt heldig heller. . . La det bli sommer igjen FORT, mørketiden er dårlig bloggtid. . .

Elsker når mamma skal være så pen ♥

Genseren er ny fra bikbok, den er sånn lilla/vinrød, utroolig fin farge og veldig deilig på. Har den i grå også!

6 kommentarer

Siste innlegg