need some help

Jeg har følelsen av at teknologien avskyr meg for tiden, både mobil, kamera og PC jobber mot meg. . . Så neste innkjøp blir ny mobil! Lyden på min kjære iPhone 4 kommer og går som den vil, så derfor klarer jeg ikke ha den lengre. Nå har den også sluttet å fungere i form av at jeg ikke har dekning, 3G nettet slutter å fungere og det er rett og slett ikke noe jeg kan leve med lengre nå. I tillegg har jeg bare 8mb, noe dere kanskje skjønner er aalt for lite minne. . .

Har tenkt litt på å kjøpe den nye iPhone 5s, men samtidig er vel 4s like grei? Jeg tenker at om det ikke er så utrolig stor forskjell er det vel strengt tatt ikke nødvendig å legge flere tusen kroner i “2mp bedre kamera”. . . Nå var dette bare et eksempel, men dere skjønner vel hva jeg mener haha. Eller kanskje jeg rett og slett skal kjøpe 5C? Haha nei vet du hva, får følelsen av disse leketelefonene man gir til små barn, også i plastikk da. . .

Såå siden jeg er så utrolig ubesluttsom håper jeg noen av dere har hatt både 4 og 5 og kan fortelle meg litt om deres erfaringer, og hva dere anbefaler! Har tenkt på samsung, men slo fra meg tanken egentlig med en gang. Jeg klarer bare ikke å like den, den er så stor og klumpete, også kan jeg ikke fordra android.

8 kommentarer
    1. Jag rekommenderar iphone 5s, har haft iphone 4s och nu har jag iphone 5s. Mycke-mycke-mycke bättre och snabbare! du kommer inte ångra:-)

    2. Folk som sier at 5s er mye raskere tar i grunnen feil. Isåfall har dem hatt en ganske treig telefon tidligere. Det er bevist at prosessoren ikke har store forskjellen mellom 4s og 5s (for eksempel.) Jeg har selv hatt alle generasjoner av iPhone tidligere. For å få “kjenne på” forskjellen i hastigheten på telefonen bør du hoppe fra en gamlere generasjon, for eksempel 3Gs, over til 5s.
      Jeg vil legge til at iPhoner ofte blir trege. De tåler ikke mye. Bare små dunk kan gjøre skade uten at du er klar over det. Min 5’er er blitt nokså treig, så overgangen til 5s ville jo vært merkbar.
      Ta den telefonen du vil.
      Personlig ser jeg ikke poenget i å bruke flere tusen på en telefon som ikke er så mye bedre. Litt bedre er den såklart, det sier jeg ingenting på. Men hvor mye mer det er verdt pengene er opp til hver enkelte å vurdere 🙂 Nå skal jeg straks prøve ut 5s selv som er på vei i posten. Får den gratis. Hadde neppe prøvd den ut for så mye penger om jeg måtte betale for den 🙂

    3. Æ har iphone 5 no, og hadde iphone 4 før det. Æ e veldig fornøyd med 5’a, men etter en stund så begynte den å toille med lyden! Av og til funka lyden, av og til ikke. E flere som har måtta sendt inn 5’a nesten rett etter at dem fikk den, men sånn e det jo med flere telefona, blant anna 4’a også. Ellers har æ ikke hadd noen andre problema med den, den e herlig! 4’a e så stor og klumpat no, haha. Æ anbefale dæ å kjøpe 5s istedenfor 4s, sellom den e dyrare! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg