jeg hater hater hater livet nå

Dette begynte jeg innlegget med å skrive for to timer siden

Jeg har aldri vært så sur i hele mitt liv som jeg er nå. Alle bildene på minnekortet mitt er borte, helt plutselig! Jeg satt å la over bilder på pcen og plutselig forsvant mappen!? Jeg vil bare gråte, jeg tok såå mange bilder i sted da jeg var å spiste med Hanna og Eila. . . Hvordan er det mulig?! FAEN. At det er muuuulig. Jeg har heller ikke trykt på slett, så hvor den har blitt av må gudene vite. FAAaaaaaaAAAAAAAAen. Så nå sitter jeg altså å googler meg frem til hvordan jeg kan få tilbake ting som har blitt slettet fra minnekortet, det må da være noe form for håp her! Jeg hater livet noe så intenst akkurat nå, har bare lyst til å grave meg ned. For jeg vet ikke, det er litt kjipt å miste 300 bilder, spesielt når det ikke bare var bilder av meg selv – for de klarte jeg å legge over på pcen før alt gikk til heeeeeelvete.


Så skrev jeg dette fordi jeg var sikker på at alt kom til å bli ordnet:

Men siden jeg klarte å gjenopprette ALT av bilder (takk gud for teknologien i dag) så kan innlegget ta en kjapp omvending. Jeg googlet meg frem til forskjellige program som kunne brukes for å gjenopprette tapte bilder på minnekort, og ArtPlus Digital Photo Recovery ble redningen min! Har aldri vært så glad i mitt liv, tusen takk til teknologien ♥ 


 

Nå må jeg bare peke til det øverste avsnittet igjen og hate livet igjen. Alt er borte. Helt plutselig. Det gikk ikke å gjenopprette noe som helst, annet enn bilder som jeg ikke ville ha tilbake og hadde slettet. Alt håp er borte. Jeg hater livet igjen og alt er tilbake til normalen.

Og for å gjøre vondt verre nå så legger jeg ved et bilde, ikke nok med at det er fra i sommer men jeg SMILER i tillegg.

6 kommentarer
    1. Åå så utrolgi kjedelig 🙁 Sjekket du om de fortsatt var på kameraet ? (At du ikke har vært borte på den lille “knappen” på selve minnekortet som kan flyttes mellom kopibeskyttet og ikke kopibeskyttet?
      Uansett, det var utrolig morro skrevet, så jeg fikk litt dårlig samvittighet av å le når jeg hade lest hele innlegget. Håper det ordner seg til slutt for deg likevel vennen <3 🙂

    2. wa2wo.blogg.no: ja, hadde minnekortet i pcen så bildene er nok long gone! men satser på at en kompis av meg klarer å fikse det, men har egentlig innstilt meg på at det ikke kommer til å ordne seg.. Tusen takk likevel 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg