unseen pictures

Note to self: aldri dra på butikken for å handle når du er sulten. Det kan fort koste deg 900kr.

I dag er en rolig lørdag, jeg har med årene blitt mindre og mindre glad i festing, noe som jeg egentlig bare synes er helt greit! Jeg var ute forrige helg, det får da være nok. Nå skal jeg ikke innta noe som helst før julebordet med jentene i slutten av måneden! Jeg har vært i dusjen nå nettopp og venter bare på at Charlotte skal komme til meg. Jeg har kjøpt inn så sinnsykt med godteri at jeg satser på at hun hjelper meg med å spise opp, hehe. Klarer virkelig ikke høre på mine egne råd og kjøpe lite! Også kjøpte jeg ikke mindre enn 4 flasker brus siden det var tilbud. . . Er vel det som skjer når jeg handler på tom mage. . .

Nå sitter jeg bare å sorterer bilder på pcen min, blir en del bilder på noen måneder når man er blogger. . . Og siden jeg er en dårlig blogger i dag, så blir det kun gamle bilder av meg! Har lagt over fra iphone, så dette er vel litt unseen pictures vil jeg tro.





3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg