husk det…

Helt siden jeg så Liam Neeson i Taken ble jeg nesten litt forelsket, for en flink skuespiller! Han imponerte meg noe så til de grader, det er bare noe med måten han er på, så mystisk og spennende. Perfekt pappamateriale, hvertfall i taken <3 Men ja, jeg kjøpte the grey på cdon for en stund siden, siden han hadde hovedrollen i den tenkte jeg at dette kan jo ikke være noe annet enn en bra film. Jeg har faktisk ikke fått sett filmen til nå, så derfor har jeg satt den på nå! Gleder meg som en liten unge, for den virker veldig bra og har fått 5 i terningkast fra de fleste aviser. Ordentlig koselig søndagskveld! Noen som har sett den?

Trailer til filmen.

Jeg sa jo at jeg har en overraskelse til dere – og det har jeg! Bare ikke i dag. Jeg skal holde en konkurranse med goodiebag som jeg tenkte å legge ut i morgen. Noen som gleder seg? Kan si så mye som at den inneholder solkrem, solkort og litt annet småpjusk. Jeg personlig synes nå det er en fin premie! Ellers er jeg veldig moteriktig i dag, søndag is the day, jeg er alltid på mitt fineste på søndager – husk det. . .



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg