throwback – november 2012

Nå er jeg snart på tur på jobb, skal til byen å hente noen pakker først, så må dra litt før. Håper alle får en fin dag ♥


Haha jeg satt å laget dette innlegget og plutselig slo det meg “øøh hvorfor er det masse julepynt og greier på bildene??” og jeg forsto at jeg var jo kommet langt ut i desember plutselig. . . Her er hvertfall bilder fra november i fjor! Er så morsomt å se tilbake, jeg har glemt mye av det jeg har skrevet og da er det jo ekstra morsomt å lese det. Når jeg ser meg selv med mørkere hår her på noen bilder får jeg veldig lyst til å farge det igjen, så vet dere hva. . . Jeg tror det er nøyaktig det jeg skal gjøre. . . Farge det brunt!

Feiret 18-årsdagen til Marte!





Haha noe ble tydeligvis 100 år, og jeg fikk ballong!

Fin dott

Ha-ha 8.november i fjor. Glad vinteren ikke kom like hardt i år! Hadde dødd litt om det så sånn ut for fem dager siden. . .

Jeg var ganske flink til å ta bilder av meg selv (og sinnSYK med redigering), kanskje jeg skal begynne igjen?







Festligheter




Word to the wise

Tumblr_m9e4eldtfr1qmomweo1_500_large

Jeg besto teorieksamen! Second happiest day of my life.

Ååh, gamle te-boksen til meg og Charlotte fra ungdomsskolen ? Still have it!



Søteste lillesøster




Min kjære Sophydophy ♥




Meg x3

Julebord med Carina, Mona og Sandra i fjor på kinarestauranten

#throwback #memories #minner

7 kommentarer

Siste innlegg