endelig nytt design!

Åh nå er jeg altså så glad og fornøyd! Endelig har jeg fått meg nytt design og kan til og med ha bilder i 900px, noe som betyr større og bedre bilder på bloggen! Jeg er av typen som blir veldig fort lei av design, så nå var det på høy tid at jeg fikk ett nytt. Har allerede gitt beskjed til hun som har laget designet at jeg tror jeg kommer til å trenge et nytt i januar, haha. . . Det er søte Amanda som har laget det, var hun som laget det forrige jeg hadde også. Hun er bare råflink! Blir like fornøyd hver gang ♥ Var lei av det dystre designet mitt uten farge, så derfor passet det ypperlig at farger var nettopp det jeg fikk nå. Enda jeg ville ha det “enkelt” når jeg fikk det, huff nei. . . Det ble nesten for enkelt og kjedelig, haha. Hva synes dere?

Det gamle designet mitt

9 kommentarer

Siste innlegg