brekt ankel

Nå sitter jeg godt plassert i sengen min, denne dagen har vært sykt lang! Jeg hadde tannlegetime klokken 12.15 og da jeg kom hjem fra den ble jeg og Isabelle enige om å dra en dagstur til Narvik. Så etter en kjapp dusj og litt avslapping kjørte vi avgårde i 3-tiden! Var litt av et vær da vi dro i dag men det hadde heldigvis roet seg til hjemturen, hadde tatt seg ut om vi hadde lettet når vi skulle over brua. . . Og da jeg kom hjem var jeg utrolig sliten og lei, tror dere ikke jeg klarte å toppe det med å vrikke foten på tur inn døra hjemme? Joda, det gjorde jeg selvfølgelig. . . Føles ut som ankelen min er brekt av, haha. Siiinnsykt vondt, også i høyrefoten da – alltid noe på høyre side av kroppen.

Nå skal jeg se på pretty little liars, har blitt helt hektet etter at jeg fikk de på dvd! Jeg har riktignok sett hele sesong 1 og deler av 2 tidligere, men godt å få frisket opp minnet. Har tent litt telys og gjort det skikkelig koselig på rommet mitt ♥ I morgen er det opp tidlig for å få trene før jobb klokken 4! Har ikke trent siden forrige uke, samvittigheten tærer virkelig på meg. . . Og etter jobb skal jeg som sagt til Sandra for å få fikset opp hår-problemet mitt, jeg gleder meg noe SYKT til det, skal bli såå godt!

12 kommentarer

Siste innlegg