samvittigheten gnager

Kom hjem fra jobb for ikke så veldig lenge siden, jobbet litt på overtid siden jeg hadde kunder til klokken var over 8. Planen nå var egentlig å dra på flex men tror jeg forskyver det til i morgen. . . Sulten kom å tok meg, så hodet mitt har ropt “facebook, facebook, kålla facebook” i en time nå, haha. Derfor måtte jeg rett hjem og spise middag, og den skal jo helst synke litt før jeg rører på kroppen. Så jeg skal ta meg en tur til tante og onkel heller! Har ikke vært der på en uke? Haha føles ut som en evighet!

Samvittigheten har heller ikke vært snill med meg i det siste, har ikke fått trent denne uken så den gnager skikkelig på meg. Men i morgen – da må jeg! Søndagen skal jeg og jeg skal prøve å trene på lørdag også. Så her har vi alt planlagt! Grunnen til at jeg ikke har trent de siste dagene er egentlig enkel, jeg har utrolig vondt i høyrefoten etter den lille vrikken den fikk her om dagen, så det er nesten uuutholdelig når jeg rører på den. Men jeg klarer da å gå, så da skal jeg klare å løpe litt også.

I morgen skal jeg få gjort ferdig noen julegavetips-innlegg! Noen ønsker om hvem det skal være til? ♥

I dag måtte jeg ty til speilbilder, jeg synes det er fy-fy men jeg orket ikke springe opp etter kamerastativet. . . Lenge leve latskap!

10 kommentarer

Siste innlegg