ja, vi er kjærester

Nå sitter jeg hos Sophie, var sinnsykt godt å se henne igjen etter alt for mange uker borte fra hverandre ♥ Ja, vi er kjærester, om noen skulle lure. Haha neida. . . Men føles nesten sånn, går ikke en reise uten at noen av oss skriver til den andre at vi savner hverandre! Nå er det heldigvis ikke lenge til vi skal ut å reise sammen igjen, bare snakk om noen måneder! Da er det the wanted konsert i Oslo, noen andre som skal?

Jeg har fått servert vegetarpizza og pepsi, nå snurrer titanic på skjermen! Noen andre som synes det er en utrolig nydelig film? Leonardo kunne jeg godt fått servert på et sølvfat ♥ Dette er en av filmene som jeg aldri blir lei av, og hver gang jeg ser filmen føles det som om det er første gangen jeg ser den! I kveld skal jeg være sammen med Martine P (haha dere husker vel sikkert ikke forskjell på P og B uansett. . .), blir ikke festing før neste helg. Godt å bare slappe av til da! Ha en fin helg ♥

Ny genser fra nelly! HER. Denne blir nok en av mine favoritter, supergod på.

8 kommentarer

Siste innlegg