såå forutsigbar

Nå har vi sett ferdig titanic og vi begge har fungert som kommentatorer store deler av filmen og har hatt et ellers lite håp om at denne gangen skal Jack overleve. Skjedde uheldigvis ikke i dag, men kanskje i morgen! Jeg mener det er på sin plass med en titanic 2, altså en litt triveligere titanicfilm. . . Kanskje den filmen kan få båten frem uten å være borti isfjellet? Også er jeg lei av at Rose er så forutsigbar. . . Haha nei dere må ikke ta meg seriøst! Forresten, noen som har sett titanic i 3D? Jeg skulle egentlig se den da den gikk på kino, men tiden strakk liksom ikke til og plutselig gikk den ikke lengre. . . Tenkte å bestille meg den på dvd, men om den ikke er all that tror jeg at jeg dropper det.

Nå er jeg snart på tur til Martine så skal jeg kjøre Sophie til en annen venninne. Må bare vente til Sophie (og jeg) er ferdige med å blogge hehe. . . Fikk forresten en liten ting hos Sophie som jeg skal vise dere senere, etter jeg har pimpet opp telefonen min! Hihi. Noen som klarer å gjette hva det kan være? Sophie har det selv også. . .

Verdens beste vegetarpizza, made by mammaSophie ♥ My favorite!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg