krysser fingrene

Jeg klarte å glemme kameraet mitt hos Martine på lørdag, derfor har det blitt lite bilder. . . Jeg skal hente det etter jobb i dag, så da får jeg forhåpentligvis tatt noen bilder i kveld! Jeg skal snart kaste meg i bilen og dra på jobb, har hatt en rolig morgen med Ellen ♥

Husker dere bildene jeg mistet da jeg var hos mamma i Lofoten? Tok jo såå mange bilder som plutselig bare ble borte fra minnekortet. . . Nå har jeg kjøpt et program til 300(!!) kroner for å redde de stakkars bildene mine. Haha jeg klarer bare ikke å gi opp håpet! Jeg klarte hvertfall å gjenopprette en del bilder, men er ikke ferdig helt enda. Så nå var det verdt hver ei krone! Så senere skal dere ENDELIG få se bildene fra Lofoten, om jeg klarer å redde dem! Bare noen uker for sent. . . Krysser alt jeg har for at alt klarer å bli gjenopprettet!

Haha her er noe som dukker opp i lagringsprosessen. . . Hmm automatisk redigering? Haha

Litt gammelt bilde. . .

5 kommentarer

Siste innlegg