har det bare ikke bra

Kom hjem for rundt en time siden, var på flex og løp litt før jeg dro for å kjøpe inn litt mat. Nå har jeg satt på ugly betty og moter meg opp til å gå i dusjen! Frister mer å ta et bad, så tror det er nettopp det jeg skal gjøre. Også skal jeg tenne litt telys etterpå og lage meg te ♥ I kveld blir det selvpleie! Huden min ser ikke ut for tiden, pannen min er full av kviser og har det bare ikke bra. (ja jeg har redigert pannen min på bildet)

I morgen har jeg fri, men uansett full tidsplan! Skal dra ut å spise sammen med Sophie, har ikke gjort det på år og dag. . . Vi hadde jo en periode for 2-3 år siden hvor vi var minst èn gang i uken på Grunder. . . Snakk om å være stormann, haha. Glad jeg ikke tar meg råd til den slags nå! Men en liten tur på cafè blir det, før jeg drar til tante en tur – og til småsøskene mine på kvelden. Også må jeg få kjøpt litt julegaver i morgen, har lovet meg selv å være ferdig innen søndag! Mission impossible? Oh yes. . . Neida, jeg er godt igang!

Svett og fin

Haha scorer voksenpoeng, kjøper potteplanter. . . Men da jeg så at de hadde julestjerne på matbutikken måtte jeg bare kjøpe, og siden den er hvit går det bra å sette den opp før 1.desember! Men resten av julepynten skal ikke opp før den tid. . . I år skal jeg også kaste masse gammel pynt vi har, lage plass til litt nyere!

Koser meg med kveldens kveldsmat, cottage cheese! Denne er faktisk utrolig god og skal spises som en vanlig yoghurt.

See hva jeg fikk av Sophie på lørdag! Koselig å pynte telefonen, hihi. Jeg kommer faktisk til å være en del med i serien!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg