date med kjæresten

I dag hadde jeg ikke jobb, så jeg hadde egentlig store planer om å få gjort veldig mye ut av dagen. Sto opp i 1-tiden og fikk tatt ut av oppvaskmaskinen og ryddet litt hjemme før jeg dro en til til tante. Etter det dro jeg til søskene mine en tur på besøk før jeg dro hit, til Sophie! Vi hadde egentlig planer om å dra på gründer og spise lunsj, men bestemte oss heller for enda en kosekveld. Koselig på date med kjæresten ♥ Pizza, frukt med vaniljesaus og fine, nostalgiske filmer er det kvelden har bestått av. Skal så aboslutt ikke klage på det! Vi så litt på Anastasia i sted, men nå har vi hoppet over til Stuart Little! Noen som husker den søte, lille rotta? Haha minner oss litt om Rigmor. . .

Nå skal jeg få med meg resten av filmen og tvinge Sophie til å bli med på litt bilder etterpå! Ha en fin kveld alle sammen ♥

Sophie så på meg som noe hellig da jeg sto der med pizzaen. Holy Stinstin.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg