halvt blodbad

Nå sitter jeg og ser på Ugly Betty, er snart ferdig med sesong 1 som jeg har på dvd og vil gråte – hvorfor kan ikke jeg bare ha en smarttv hvor jeg bare søker opp alt av tvserier med et tastetrykk og se alt jeg vil. . . Jeg har nemlig den tvangstanken at alt av tvserier mååå jeg se på tven, ikke pcen. Går bra med Cæsar og tvseriene på sumo, for det får jeg jo ikke kjøpt på dvd og rekker aldri sendingen på tv haha. Hverdagslige problemer. . . 

Hehe som Sophie sa, “halvt vegetar, halvt blodbad”! Måtte le av noen av kommentarene hun fikk “din side så best ut”, klart hennes side ser mye bedre ut, men vi begge vet at om du ikke er vegetarianer ville du nok valgt den med kjøtt ;) Ingen som ikke er vegetarianer som klarer å motstå bacon, kjøttdeig og biff. Men nok om deeeet! Nå skal jeg innrømme at jeg kunne gjerne spist hjemmelaget vegetarpizza (med vegetarkjøtt) over dette, men i dag var ikke det et alternativ. . . Og ja, jeg holder enda på å slanke meg, men her ser dere at jeg spiser ikke bare kaninfôr! Viktig å huske på at det er stor forskjell på 1 pizza i måneden og 1 pizza i uken ;)

Anastasia, som jeg husker som veldig mye mer dramatisk som barn. . . Det er jo en veldig fin film, men alt er såå mye større når man er yngre! Vi så den jo ikke helt ferdig, men kanskje en annen dag.

Frukt med vaniljesaus er kanskje ikke det sunneste, men sunnere enn godteri og andre søtsaker til dessert! Etter at onkel introduserte meg for vaniljesaus på fløteis spiser jeg vaniljesaus på så å si alt for tiden. . . Kunne aldri funnet på å ha vaniljesaus på is liksom, men godt er det! 

Har forresten tatt bilder for å vise dere “min kveldsrutine” da jeg gjorde meg klar for kvelden, noen som vil ha innlegg? Tenkte å ordne i morgen! Haha jeg er så pen ♥ Er forresten sminkefjerner jeg har gnikket i hele fjeset mitt, i tilfelle noen skulle lure. . . 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg