frieri på facebook

Hei alle søte ♥ Jeg har egentlig ikke hatt en hektisk og travel dag, og har helt ærlig prøvd å oppdattere dere tidligere. Men hver gang jeg åpnet et nytt innlegg fikk jeg hjerneteppe og klarte ikke skrive noe. Så dagens innlegg kommer litt senere enn forventet! Jeg kom hjem for ikke så lenge siden, har vært på flex med Martine og Charlotte. Da vi kom dit hadde jeg såklart glemt kortet mitt hjemme, men med litt flaks kom vi oss inn uansett! Og haha da jeg kom i garderoben fant jeg ut at jeg hadde med meg speilreflekskameraet sammen med treningstøyet. . . Så gjett hva jeg gjorde etter trening:

Før jeg dro å trente var jeg en tur hos tanten min som har vært så snill å lage meg og pappa kjøttrull til julen! Så nå har jeg altså lært meg det. . . Spørs bare om det ikke er jeg som må lage til neste år, nå som jeg kan det! Var faktisk ikke så vanskelig som jeg trodde det var, også er det jo alltid morsomt å lære seg noe nytt. Nå sitter jeg og ser på Safe Haven! (direktelink til filmen) Bestilte meg den for en stund siden, har aldri sett den før men har hørt en del bra om den. Også er jo Josh Duhamel med, trenger jeg å si mer? Hvis ikke han er eyecandy så vet ikke jeg! Bare synd han er ca like gammel (ung) som mamma. . .

Funfact: for 2-3 år siden skrev jeg på veggen (facebook) til Josh Duhamel, noe i denne duren “CAN YOU PLEASE MERRY ME?!?! SERIOUSLY” og litt til. Det morsomme i denne sammenhengen er at han faktisk svarte meg! Det er det sykeste jeg har opplevd. Jeg har vært SÅ nære han, men likevel ikke. . . Og ja, det var den ekte profilen hans, om noen skulle føle trangen til å kommentere at det ikke kunne være det. Om dere lurte på hva han svarte så var det ca dette “In case you haven’t heard, I’m merried, seriously :)” Irriterer meg at jeg ikke har bilde av det, for det ligger på pcen min som jeg enda ikke har fått fikset. . . Men er morsomt å tenke på! Fergie fikk vel også se den tenker jeg, hehe. . .

4 kommentarer
    1. Du skrev “merried” feil , skrives “Married”
      Og det skrives heller ikke “merry” men “Marry”

    2. Det er ikke “whatevz” , viss en engelsk person hadde lest dette skal han jo forstå hva som står der,
      daaa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg