99 saturday-problems

Jeg kom hjem fra jobb for en time siden og har allerede dusjet – dette er lørdagen jeg har ventet på! Haha. . . Vanligvis roter jeg bort to-tre timer etter jobb på ingenting før jeg går i dusjen, stresser som en gal og glemmer en og annen ting, nå har jeg plutselig tid til å gjøre alt jeg må gjøre! Det er jo egentlig ganske greit, i og med at jeg skal på julebord med jentene i kveld. Jeg skal ha med ost og kjeks og det handlet jeg heldigvis inn i går. Lime kjøpte jeg i dag for jeg bestemte meg plutselig for at mojito hørtes veldig godt ut! Haha dere skal tro jeg kommer til å være i slaget klokken 12. . . Jeg kan jo egentlig ikke begynne å drikke før 11, men i dag er jeg egentlig litt nødt til det. Vin til maten og sprit til dessert!

Hadde jo egentlig bestemt meg for å bruke den lange kjolen fra ebay, men jeg ble plutselig så usikker. . . Jeg har jo 50 andre kjoler å velge mellom, og noen av dem har jeg ikke brukt før! Glitter, paljetter, bloner og helt enkle kjoler. . . Hva skal man velge? Dresscoden er kjole, og den skal helst være litt elegant. I dag tror jeg faktisk jeg må droppe elegant og gå for noe. . . Behagelig!


I går var jeg hos Martine B med Sophie og Linn Ida, så kom Martine P og Carina etter en stund! De laget vårruller som vi skal ha i dag, her-re-gud som jeg gleder meg. . . Det blir rene buffeen kan dere tro, jeg skal såklart ta masse bilder i kveld! Får låne blitzen til Mathea så kvaliteten skal det heller ikke stå på. Håper dere alle får en superfin lørdag, I know I will ♥

Martine B ♥

Haha Martine har mildt sagt godt utvalg av neglelakker. . .

Lakket neglene i går! Eller, først satte jeg på falsknegler så lakket jeg dem. Brun glitterneglelakk fra H&M og svart-ish farge fra b-young! Elsker neglelakkene fra b-young, de har faktisk utrolig gode neglelakker i mange forskjellige farger!


7 kommentarer

Siste innlegg