desember-konkurranse

AVSLUTTET OG KOMMENTARFELT STENGT

Da er det desember allerede, herregud som tiden går. . . Snart er vi i 2014! La 2014 bli et godt år ♥ Men det kan vi kanskje komme tilbake til over nyttår, hehe. . .

Jeg tenkte å ha en konkurranse igjen! Siden det nå er blitt desember. Jeg kommer til å trekke en vinner den 22.desember, og det kan lønne seg å kommentere flere ganger siden jeg velger ut fra kommentarene! Om du kommenterer flere ganger har du større sjanse, ja dere skjønner vel greia haha. Som med den andre konkurransen kommer jeg til å kontakte vinner på epost, så her gjelder det å følge med. Det dere kan vinne denne gangen er veggord fra veggmotiv.no! Jeg har selv nr 2 og det ble superfint på veggen.

For å være med på konkurransen må dere like veggmotiv på facebook HER, klikke på “liker” knappen nederst her og kommentere hvilket dere ønsker. Og ikke glem epostadresse! Husk at jo flere som melder seg på – jo større sjanse er det for at jeg klarer å fikse flere konkurranser i desember! Hva er vel bedre enn masse konkurranser i gave-måneden? Jeg synes hvertfall det høres kjempeflott ut ♥

#konkurranse

27 kommentarer

Siste innlegg