julebord i bilder

Mathea er så utrolig flink til å ordne til når vi er hos henne! Vi har jo den årlige sommerfesten (bursdagen hennes) hos henne hvert år, og den er like gjennomført hver gang. . . Ellers er det jo små tilstelninger nå og da, og hver gang klarer hun å gjøre litt mer ut av det enn bare å dekke på det “vanlige” bordet! Hun skal ha mye ros for det ♥

Vi skulle egentlig ta gruppebilde, men det falt vel egentlig bort mellom vinglassene og gaveåpning. . . Fikk uansett tatt en del bilder! Godt å ha minner fra slike kvelder, så kan jeg se tilbake om noen år og smile ♥ Vi spiste masse god mat, nesten alt for mye. . . Vi hadde med hver vår rett og spiste til vi stupte, haha. Nå kunne jeg gjort mye for å ha samme utvalget av retter, jeg er så sulten. . . Men får nøye meg med en brødskive! Håper dere også hadde en fin lørdagskveld ♥ Hva gjorde du i går?

De den herlige kaken da, og den smakte himmelsk! Synd jeg ble fort mett (kvalm), ellers hadde jeg nok spist hele kaken, hehe! Flinke og fine Mathea ♥



♥ Mathea, meg, Tina og Carina



♥ Martine P, meg og Sophie. Føler meg hvertfall ikke bleik. . .


♥ Carina

♥ Martine B

♥ Martine P og Martine B

♥ Mathea

♥ Charlotte

7 kommentarer

Siste innlegg