så alt for tidlig…

Nå har jeg kommet meg inn og rett opp på rommet – deeilige senga mi ♥ Her skal jeg sitte i noen timer, såpass fortjener jeg etter å ha ført regnskap med gudmor i gud vet hvor mange timer! Jeg har funnet frem potetgullposen som ikke ble åpnet i går, og satt på fast and the furious til ære for Paul Walker som døde i natt. RIP ♥ Han var virkelig et høydepunkt når det kom til flere av filmene! Han er riktignok ikke med i filmen jeg ser nå, Tokyo drift, men føler jeg hedrer han uansett! Det var jo biler og fart han elsket, så alle filmer som inneholder det er innafor i dag. Det er alltid trist når noen går bort så alt for tidlig, men etter det jeg har lest var visst dette måten han ville dø på, om det er noen trøst. . .

Jeg har forresten sendt epost til vinnerne av den forrige konkurransen på epost, så sjekk mailene deres!

♥ Meg og Linn Ida // Tina og Meg ♥ Bilder fra i går!

 

Konkurransen får dere i morgen, jeg har kun planer om å rydde rommet de neste timene, så jeg blir å legge bort bloggen til klokken tikker (tidligst) 12 i morgen tenker jeg. Men jeg håper hvertfall dere gleder dere! Det hadde jeg gjort, hihi. Men nok snikksnakk, nå må jeg følge med på filmen! Og kanskje handle litt på cdon, fikk plutselig lyst til å kjøpe flere fast and the furious filmer, fikk plutselig Paul Walker-crush. . . Totally in love, haha

Flinkeste gudmor ordnet både meg og lillesøster på håret, hun er bare helt fantastisk når det kommer til hår! Min flette er faktisk i hestehalen min, litt trist at jeg skal vaske håret mitt i morgen. . . Jeg får nyte den mens jeg har den! Lillesøster var også veldig fornøyd med sin flette, hun er inne i en “flette pannelugg” periode nå, haha. 

9 kommentarer

Siste innlegg