gruer meg til i morgen..

Vi har hatt snø, snø og atter snø nå i flere dager i strekk, tror ikke jeg overdriver om jeg sier at vi har fått rundt 1 meter snø bare den siste uken. Og når snøen endelig har lagt seg pent på bakken så kommer nå regn. Regn, regn og regn! Man må bare elske det ustabile været i nord ♥ Jeg kan faktisk ikke fordra slaps og store søledammer, så satser på at det gir seg i morgen! Hvordan vær har du nå? Om du sier sol og bar asfalt vil jeg gråte, hehe. . .

Jeg har hvertfall satt meg ned med en kopp te og Hairspray på tven! Skulle egentlig dra på flex, men klarer ikke tanken på å sette en fot utenfor døra i dag. . . Så jeg sparer det til i morgen! Og når vi snakker om i morgen, jeg skal trekke tema for eksamen min som jeg skal ha på torsdagen. . . Gruer meg mildt sagt! Men om flaksen min bare slår litt inn så går det nok så bra så. Her har jeg for å få 1 i standpunktkarakter. . . Har heldigvis to dager med forberedelse, så egentlig trenger jeg jo ikke å grue meg for noe som helst.

Godt å kaste seg rett i nattkjolen ♥ Jeg klarer aldri å gå rundt i trange bukser hjemme, rett av så fort jeg har kommet meg inn døra! Ingenting er bedre enn å gå i comfy klær hjemme, helst bare i trusa og t-skjorte, hehe! Men det er jo så sinnsykt kaldt om dagene. . .



6 kommentarer

Siste innlegg