ser stjerner

Hei og GOD MORGEN! Jeg ser nesten stjerner her jeg sitter, haha. Har nettopp kommet hjem fra både skole og butikken, skal si man få mye ut av dagen når man står opp tidlig. . . Men har ingenting å si, jeg skal legge meg igjen om ikke så alt for lenge. Har jobb klokken 4 og en eksamen å forberede, så jeg vil helst være uthvilt! Var våken i et øyeblikk i sted men nå kjenner jeg at det bare går nedover, haha. . . Har hvertfall fått kjøpt inn klementiner, epler og hele to nye julestjerner! Husker dere den hvite jeg kjøpte? Den er jo fin alt det der, men nå følte jeg at det var på tide med røde julestjerner. . . Så da ble det to røde for å ha i vinduskarmen! Er alt for lenge siden vi har hatt levende blomster i huset, og det er jo så fiiint.

Gårdagens antrekk! Genser fra BikBok og bukse HER.

Ellers kan jeg fortelle dere at trekningen av tema til eksamen gikk strååålende! Jeg er veldig fornøyd med temaet mitt og satser selvfølgelig på at dette skal gå på skinner. . . Jeg skal bruke morgendagen min på å forberede meg, lage powerpoint og lære meg alt det meste sånn at jeg slipper å lese av arket. Men her kommer mitt største problem inn – angsten og nervøsiteten som alltid kommer når jeg skal ha fremføringer. . . Tro meg, jeg har forsket på dette i seks hele skoleår, og det slår aldri feil at når jeg skal ha fremføring foran folk så blacker jeg totalt ut. Jeg har jo ingen problemer med å prate og er veldig utadvendt av meg, men det har tydeligvis ingenting å si når man skal prestere på sitt beste. . . Jeg skulle ha fremføring en gang om Justin Bieber (!!) og jeg tok meg selv i å tenke “faen, hva nå. . . hvordan var nå dette” på et punkt. . . Og de som kjenner meg vil vel kanskje si at det er ganske umulig at jeg ikke kan alt om han, haha. Så det sier jo litt! Jeg får bare forklare for sensor hvordan det er, om jeg er heldig får jeg kanskje litt forståelse. . . Eller ikke. . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg