snart ferdig

I natt fant jeg plutselig ut at jeg skulle pakke gaver. . . Så slik ble det altså, haha! Satt å så på Harry Potter og drakk gløgg mens jeg pakket inn alt jeg har kjøpt til nå, godt å ha det ute av verden og vite at jeg kan begynne å kjøre rundt med gavene snart. Har faktisk ikke så veldig mange gaver igjen å kjøpe, så det er jo en lettelse! Den eneste av vennene mine som jeg skal kjøpe gave til er faktisk Sophie, siden jeg ikke har snakket med de andre jentene om julegave. Men det er egentlig like greit. Så hennes julegave er bestilt og på tur til Norge as we speak! Gleder meg til å se hva hun synes når hun åpner den. . .

Nåå sitter jeg faktisk hos Sophie, hun skal hjelpe meg med eksamen som jeg har i morgen. Jeg har utsatt å begynne med den til i dag, slik jeg alltid gjør. . . Men i går hadde jeg atter en gang litt regnskap å gjrøe, så da måtte det bare bli sånn. Jeg har heller ikke hatt ork til å begynne, så jeg får ta på meg skylden selv om jeg stryker. . . Men nei, må holde håpet oppe og bare innstille meg på at jeg består – da går nok alt bra!

Vi har spist karamellpudding og bare snakket, var med henne til byen klokken halv 2 for å fjerne restylane, så dro vi for å ta sol etter det og hjem til henne nå for noen timer siden. Siden jeg sto opp klokken 12 i dag føler jeg jo at jeg har fått sykt mye ut av dagen, noe som også er tilfellet. . . Kanskje jeg skal begynne å stå opp tidlig hver dag? Er jo kanskje en idè om jeg vil ha tilbake døgnrytmen min!

Sykt kvalmende. . . Kjenner at det ble nok søtsaker på en good stund fremover! Haha.

Haha jeg har prøvd å redigere dette opp, ned og i mente men ingenting jeg gjør kan få meg søt. . . Men det var et søtt bilde da, så får la det gå for denne gangen! Og i svart/hvitt da, da går det vel sånne passe greit at jeg ikke er helt 100% pen i dag.

14 kommentarer

Siste innlegg