julegavetips til kjæresten

Var flere som ville ha julegavetips til kjæresten, så her kommer det! Kanskje litt for sent, men kjenner jeg folk rett er det vel mange som ikke har kjøpt gave enda, hehe. . . Jeg har valgt ut fra nelly, og det var faktisk ganske vanskelig! Jeg har jo aldri hatt kjæreste, ergo aldri hatt en gutt å kjøpe gave til. . . Men dette er hvertfall det jeg kunne sett for meg å kjøpe til en eventuell kjæreste!

Andre julegavetips kan være goodiebag med forskjellige småting og gavekort på forskjellige ting (1 stk massasje, middag osv) eller butikker. Eller så kan du jo tenke på hva kjæresten din liker å gjøre, om han liker å trene er jo treningsutstyr midt i blinken! Om han er glad i musikk og/eller miksing vil jo miksebord, headset, høyttalere og sånt være perfekt for han. . . Og sånn fortsetter egentlig lista. Spill til Pc, X-Box, PS? Det er så utrolig mye du kan kjøpe!

Nelly har også laget julegavetips, HER kan du se deres tips til kjæresten!

HER // HER // HER // HER

 

HER // HER // HER // HER

HER // HER // HER // HER

 HER // HER

HER // HER // HER // HER // HER // HER

#julegavetips #tips #kjæreste #nelly

Lik gjerne innlegget om du vil ha flere julegavetips 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg