på autopilot

I går hadde jeg som sagt eksamen i historie, og jeg besto! Så nå er det en ting mindre å tenke på, og godt er det. Jeg fikk meg hele to timer med søvn før jeg raste avgårde på skolen, tenk det, å jobbe med eksamen til kl.05:30. . . Det er bare galskap. Og da jeg kom hjem var det et par timer på øyet før telefonen ringte og jeg måtte komme to timer tidligere på jobb, så jeg fikk minimalt med søvn før jeg måtte dra igjen. . . Jeg orker ikke fortelle hvor tung gårdagen var, haha. Dere kan jo se for dere! Følte for første gang i mitt liv at jeg gikk på autopilot og slet med å plassere beina forran meg når jeg gikk.

Jeg har ingen planer om å gå videre skole med det første, men med tiden bør jeg kanskje få meg en fullverdig utdanning. Akkurat nå er bare planene mine å jobbe, spare opp penger og ikke stresse noe med skole. Jeg vet uansett ikke hva jeg skulle gått, så da føler jeg at det er litt bortkastet å bare begynne på skole for å begynne. Men noe jeg har tenkt på er lærerutdanning! Men jeg tenker at det er bedre at jeg tenker godt gjennom hva jeg vil, for når jeg først starter på en utdanning vil jeg jo helst fullføre den med glans.


Nei, nå skal jeg spise litt frokost og vente på Sophie, i dag blir det litt julegavehandling! Til min store fortvilelse. . . Jeg var gira tidligere i uken, men ikke nå lengre. . . Eller jo, litt. De gavene jeg allerede vet jeg skal ha, er jo greie å få unna! Nei men vi blogges senere ♥ Smask.

Haha her er meg nå! Følger ivrig med på Fast Five. . .

Yum yum

6 kommentarer

Siste innlegg