løpe meg ihjel

Jeg kjenner at en fridag med litt ekstra søvn var veldig godt, i dag har jeg vært opplagt  og hatt mye energi! Har vært sammen med Sophie og handlet litt julegaver, nå er jeg hos tante og onkel hvor jeg har spist middag og vært i noen timer. Skal snart pakke sammen sakene mine og dra hjem, for jeg skal på flex med Martine og Martine! Skal løpe meg ihjel på mølla, haha. Det gjorde jeg nesten på onsdag, herregud jeg trodde jeg skulle falle sammen da jeg gikk av. . . Hjertebank, ble svimmel og vondt i brystet. Kanskje det er et bevis på en god trening? Haha. . .

I morgen har jeg for første gang på en måned lørdagsfri, noe jeg mildt sagt ser frem til. Er vel også første lørdagen med langåpent i morgen? Da kan det jo hende at jeg faktisk får unna de siste julegavene! Og på søndag venter en adventskonkurranse til dere 😀

Nyydelig waldorfsalat, kylling, ris og focacciabrød. Jeg laget waldorfsalaten, men kan ikke skryte på meg å ha laget den fra bunnen av. . . Det finnes tydeligvis ferdigbokser som man bare tilsetter ekstra epler, druer og walnøtter, så det var altså det jeg gjorde! Ikke like godt som hjemmelaget, men godt var det uansett.

Haha søtis

Meg og søskenbarnet mitt, Martine!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg