et akutt behov..

Hei alle sammen og god helg ♥ Har alle hatt en fin start på helgen? Jeg klarte å sove bort halve lørdagen min, men det var godt. Kjente at jeg trengte den ekstra søvnen, uansett om jeg hadde på alarm på mobilen fra 12 – 14. Jeg har kjørt tante og onkel på julebord og fått ryddet litt hjemme, snart blir jeg hentet av Isabelle og Mariell for å dra på Egon og spise! Rolig og fin lørdagskveld uten noe alkohol, det er faktisk noe av det beste jeg vet. Hvilke planer har du for kvelden?

I morgen skal jeg være sammen med Sandra og endelig få ordnet håret mitt! Planen er å farge det i en lys brun farge, men om det ikke funker så blir jeg brunette i morgen. Satt å så gjennom gamle bilder på facebook i går og fikk akutt behov for å være brunette igjen. . . Til sommeren vil jeg nok ha det lyst igjen, men jeg tror faktisk at jeg kommer til å trives som brunette i lengden! Blir godt å ikke skulle tenke på etterveksten lengre, for jeg er overhodet ikke flink til å holde den vedlike. . .

Genser fra Calings og bukse fra BikBok
Buksen er av typen superstretch, og er den mest behagelige buksen jeg eier! Eneste minuset er at den mister farge sykt fort, noe dere kanskje ser. . .  Og ser dere at jeg har fått mer julepynt opp? Det er såå koselig her nå! Masse lys er tent og julestemningen begynner sånn smått å komme hos meg. . .




2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg