klarer du å gjette?

Hei alle søte ♥ Blir sen første-oppdattering i dag, siden jeg har vært på søndagsjobb fra 14-18. Var faktisk veldig koselig å være på jobb på en søndag! Også har jeg jo på meg nissekostyme så da blir det ekstra moro, haha. Nå sitter jeg på barkrakken hos Sandra og blir klipt! Hun skal tynne ut håret mitt og klippe det litt rett, siden jeg har vært å klipt meg selv med kjøkkensaksa for noen uker siden. Jeg klipte jo rundt 10cm men det vistes seriøst ikke?? Og tykkelsen på håret mitt da, dere sklulle bare visst. . . Det er helt forferdelig fordi det er så sykt tykt og floker seg hver_eneste_dag. Så jeg ser frem til å få tynnere hår!

Noen som klarer å gjette hvilken farge jeg går for? Hehe blir spennende! Skal få Sandra til å ta før og etterbilder når hun nå først står bak meg her, hihi. Så får dere se forskjellen! Jeg gleder meg hvertfall kjempemye til forandringer, det skal bli godt ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg