throwback – desember 2012

Throwback fra desember i fjor! Er så morsomt å se tilbake, satt faktisk med Martine B og Sandra for noen dager siden og så tilbake på gamle innlegg. . . Jeg er så utrolig glad for at jeg har bloggen, ellers ville vi nok ikke hatt så mange bilder å se tilbake på – that’s for sure! Så jenter, ikke bli sur når jeg drar frem kameraet, er jo såå morsomt å se tilbake på bildene når det har gått noen år 😀 Det kan dere faktisk ikke nekte på! Jeg er hvertfall veldig glad for at jeg har dokumentert det meste i livet mitt, min fine, digitale dagbok er god å ha på dager hvor jeg vil mimre ♥ Og hvis dere vil mimre om livet mitt, haha!

Meg, meg og meg

Meg og lillesøster

Meg og my love, Sophi ♥

Julaften!

Feiret Mariell sin 18-årsdag

Feiret bursdagen til Sophie! Hun ble også 18.

Russekortet mitt! Haha. . . . . . 

Hadde pepperkakebakekveld!




Aliaskveld med Sandra og Carina ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg