hva er jeg svak for?

reklamelinker

Hva jeg er svak for? Jo det skal jeg fortelle dere. . . Interiør! Haha jeg kommer til å bli den verste når jeg får meg eget sted å innrede. Om kontoen min aldri har sett bunnen før, så kommer den nok til å gjøre det da. . . Men en positiv ting er hvertfall det at opp gjennom årene har jeg kjøpt en goood del interiør, til og med masse sengesett og gardiner! Så jeg kommer nok til å ha det meste når jeg bestemmer meg for å forlate redet. Jeg har det meste allerede faktisk, unntatt de største tingene som kjøleskap, sofa, bord, tv og slike ting. Men da får jeg hvertfall råd til å kjøpe det, når jeg ikke trenger å tenke på interiør :) Men huff, det er trist å tenke på. . . Jeg vil faktisk ikke tenke på at jeg en dag blir nødt til å bo for meg selv.

Jeg tenkte å vise dere litt nytt. . . Rettere sagt: litt nytt som snart ankommer postkontoret! Jeg har selvfølgelig vært å klikket meg som en gal rundt på ellos. . . Og selvfølgelig har jeg klart å finne ut hva jeg skal kjøpe over nyttår. Selv om jeg ikke liker klærne de har der, så har de faktisk utrolig mye fin interiør der! Dere er bare nødt til å sjekke det ut. Lamper, pynt, puter, sengesett og alt som hører til. Også er det jo så greit å sitte hjemme i godtstolen og bare klikke det hjem! Jeg er veldig glad i KID og kremmerhuset, men noen ganger hender det at jeg heller klikker hjem fra nett. . .

Stige HER // Speil HER // Klokke HER // Glassflasker HER // Duftepinner HER // Bilderamme HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg