great things

Kom hjem for drøyt en time siden, har vært å handlet og spist lunsj med bestemor! Nå er jeg ferdig med julegave til mamma og alle småsøsken, det er godt. Eller, mangler noen småting til småsøstrene mine. Fikk også hentet en pakke fra nelly som har ventet på meg i en uke, to fine kjoler, vipper og en t-skjorte! Likte alt kjempegodt, tror det må være første gangen at absolutt alt i pakken har falt i smak. . . Skal vise dere kjolene en annen gang, kanskje jeg har på meg den ene neste helg! Hint: paljetter!

Nå skal jeg vente på at gudmor ringer meg, så skal jeg hente tvillingene og dra en tur på besøk til gudmor og gudfar. Prøvde å ta noen bilder men fikk det bare ikke til, i dag er ikke en god bloggdag. . . Også er jeg så utrolig tørr på leppene at jeg har sprukket og fått sår MIDT på leppa.. 🙁 Eller ikke midt på, men mer mot munnviken. . . Og dette er bokstavelig talt sår på munnen, ikke munnsår. Er hvertfall dritvondt og kommer aldri til å gro om jeg smiler. Okei nok informasjon tenker jeg. . .

Cardigan fra BikBok, t-skjorte fra nelly (utsolgt) og bukse fra Cheap Monday HER.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg