fredag den 13 i dag

Okei, en eller annen plass i verden er det fredag den 13 allerede – og dette har jeg da altså benyttet meg av tidligere i dag. Jeg har klart å. . . Wait for it. . . Punktere 🙂 Jeg skulle ønske at dette var noe jeg kunne le av, men med alt annet jeg har å betale nå i desember, så klarer jeg bare ikke å smile. Det er forferdelig og jeg har nå tre vinterdekk og ett sommerdekk 🙂 Er jeg heldig kommer jeg meg ned på jobb i morgen i nøden, er jeg enda mer heldig finner jeg meg et vinterdekk. ÅÅÅÅÅÅÅH ER DET MUUUULIIIIG ELLEEEEER KLIKKEEEEER. Om noe skjer i morgen så klikker jeg enda mer.


Meeeeen! Det er ingenting som gleder meg mer enn Harry Potter på kveldstid ♥ Kan får meg i godt humør, uansett hva. Eller så får han meg til å gråte, spørs hvilken film det er haha. Jeg har alltid på en HP film mens jeg sitter her med alt av telys, lykter og kubbelys tent. Det er rene jungelen i stua, jeg lover. . . Men jeg vil ikke ha det på noen annen måte, er såå koselig! Har slukt 6 klementiner den siste timen og venter egentlig bare på magekramper, er det bare meg som får sinnsykt vondt i magen om jeg spiser mange? Det er forferdelig, men likevel klarer jeg ikke å holde meg unna, haha. . . Selvgjort er velgjort!

Nå skal jeg lage meg kveldsmat, i dag blir det noe ordentlig og ikke brownie cookies som i går. . . Ha en fin kveld alle sammen ♥

As always kommer jeg hjem med nydelig frisøre, made by gudmor ♥

Sneakpeak på kjolene jeg fikk i dag ♥

Og nå løper jeg egentlig bare tulling rundt i stua for å finne mobilen min. . . Er det i det hele tatt mulig å miste en mobil i sitt eget hjem?? Jeg hørte den laget lyd fra stua i sted, men nå er den helt borte. . . Jeg føler meg så hjelpesløs nå, haha, det er ikke morsomt! Nei, jeg får vel bare lete videre. . . Fri for strøm er jeg vel også snart.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg