family always first

Hei alle sammen og god helg ♥ Nå sitter jeg hos tante og onkel, mamma, kjæresten og lillesøster kom til byen i går så vi har vært på en liten shoppingrunde tidligere. Jeg som trodde jeg skulle få unna noen julegaver, men neida. . . Må bare innse at kontoen har nådd bunnen og det blir faktisk ingen flere julegaver i år. Heldigvis tror jeg at jeg er ferdig! Bare litt småting igjen og julegave til pappa. Haha jeg er overlykkelig når julaften endelig er her og jeg kan ta det med ro!

Skulle egentlig dra ut i dag, men siden mamma kom til byen tenker jeg å bare være sammen med familien i kveld! Blir så koselig ♥ Tenker at det ikke gjør noe uansett, siden Sophie skal feire bursdag neste helg oog jeg har søndagsjobb i morgen. Men nå må jeg gi fra meg PCen til lillesøster som skal se Jul i Svingen. Ha en fin kveld ♥ Hvilke planer har du for kvelden da?

Lillesøster ♥ Elsker når hun bruker klær jeg kjøper, og liker dem hihi.

genser fra bikbok og bukse HER

mams ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg