trekt en vinner

Søndager er herlige, eller hva? Jeg har hatt søndagsjobb i dag og kom hjem for rundt to timer tiden. Har ikke gjort annet enn å ligge i sengen og synes synd på meg selv, det er den uken i måneden vet du og det er helt jævlig. Haha nok om det! Tror det fort blir litt for mye informasjon. . . Jeg skulle jo trekke vinner av personlig almanakk på fredag, men tror dere ikke det ble glemt? Joda. Jeg har hvertfall trekt nå og sendt epost til både vinneren og personlig almanakk! Skal se om jeg klarer å fikse enda flere konkurranser, men nå har det blitt tre på rappen så kanskje det holder til over nyttår. . .

Jeg var så heldig at pappa laget meg mat etter jobb ♥ Omelett er det beste som finnes!

Jeg er egentlig dødssliten, men nå skal jeg dra på milano for å møte noen venninner som skal spise. Siden jeg nettopp har spist blir det ingenting på meg, men skal likevel være med for det sosiale! Må bare kjappe meg å dra sånn at de ikke er dratt igjen når jeg kommer, haha. Skal trø på meg ubehagelige klær og kaste meg i bilen, skulle ønske det var sosialt akseptabelt å gå rundt i klær som ligner søppelsekker, det er jo det mest behagelige som finnes!

8 kommentarer

Siste innlegg