lace detail peplum dress

Reklamelinker

Jeg er på tur på jobb snart, begynner klokken 5 og er ferdig 8. Hadde egentlig ikke jobb i dag, men vi har så mye kunder nå i juletiden at det var nødvendig! Etter jobb skal jeg dra til Ida på besøk en tur, så vet ikke hvor mye blogging det blir i kveld. Også er jeg så irritert på nettet vårt, får enda ikke koblet meg på og må bruke mobilnettet. . . Ser virkelig frem til å få en regning om jeg går over nettgrensen min. . . 

Tenkte å vise dere en av kjolene jeg fikk fra nelly her om dagen! Den var jo såå fin, men selvfølgelig litt i korteste laget. . . Tror jeg må bruke denne med en svart strømpebukse om jeg ikke vil at folk skal se rett hjem, haha. For jeg må jo bruke den, så fin som den var. . . Synes vel kanskje at det er mer en sommerkjole enn vinterkjole, men vi får se om jeg finner en anledning. Kan kjøpes HER til kun 149kr!


Her er BHen jeg bruker under stroppløse kjoler, men også denne nye siden den har blondestopper. Det er så greit å slippe stropper som ødelegger, og den holder seg oppe hele kvelden! Kan kjøpes HER og jeg lover dere, er verdt hver en krone. Haha føler det er så teit å legge ut et sånn her bilde. . . Men det er jo ikke verre enn et bikinibilde! Nå har jeg altså gjort det også. . .

10 kommentarer

Siste innlegg