hvordan dyrene må lide for oss..

For rundt en uke siden bestilte jeg hjem en del Isadorasminke som jeg fant på tilbud. Jeg har begynt å bruke en del Isadora siden de ikke tester på dyr, noe som gleder meg veldig! I tillegg har Isadora i mange år vært en favoritt hos meg, så at jeg fant ut at de var dyrevennlige var et stort pluss. BareMinerals og Ole Henriksen er også trygge merker, så her er det mye å glede seg over! Med andre ord – alle mine favorittmerker er trygge for dyrene ♥ 

Jeg ble hvertfall veldig nøye på dette med dyretestet kosmetikk da jeg så denne videoen. . . Her ser dere hva dyrene må gå gjennom for å teste kosmetikk for oss. Hva de ufrivillig må gå med på. Fra nå av skal jeg kun kjøpe fra de merkene som står på ja-listen. Om dere vil se hvilke merker som er “godkjent”, så kan dere lese HER. Jeg skjønner ikke hvorfor noen er nødt til å teste på dyr, det er jo så mange som klarer seg uten, så hvorfor kan ikke de andre også det? Anbefaler dere å se videoen, kanskje dere endrer litt syn på ting?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg