hit the gym

Ååh det var virkelig koselig i går! Sophie trodde hun skulle komme til Marte og være sammen med meg, Amanda og Anne-Sofie for å feire litt bursdag, men i stedet for satt vi rundt 15 jenter der og ventet på henne! Hun ble så sykt overrasket og jeg så på henne at det var noe hun satte pris på. Er morsomt å gjøre sånn her for andre, men var også litt slitsomt siden vi ble så mange haha. Temaet var hvertfall Hello Kitty, og Sandra hadde laget henne Hello Kitty-kake! Haha den var såå søt.

Og jeg fikk endelig gitt henne bursdagsgaven hennes, har klødd i fingrene helt siden det dumpet ned i postkassen min. . . Jeg ga henne wallstickers med Hello Kitty og navnet hennes! Hvis ikke det er en spesiell og personlig gave så vet ikke jeg :) Jeg fikk ikke tatt bilde av det, men satser på at hun tar bilde av det selv! Det er jo såå henne, og jeg lette lenge etter en litt spesiell gave med Hello Kitty.

Nå drar jeg snart på jobb ♥ Kos dere masse i dag, uansett hva dere har planer om å gjøre! Jeg skal hit the gym etter jobb tenker jeg.

Meg, Charlotte og Martine B.

April er hjemme på besøk fra Oslo! Husker dere henne? Hun har bodd i Oslo nå i snart 1 og et halvt år, men nå er hun hjemme i julen.

Gratulere med gårdagen, kjære ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg