all mah gurls

Jeg kom hjem for ikke så veldig lenge siden, var på jobb til 8 så dro jeg en tur til gudmoren min! Da jeg gikk på VGS så jeg henne ganske ofte siden hun jobber på kontoret der, men nå blir det en stund mellom hver gang. Var veldig koselig og fikk servert hjemmelaget rundstykker med brunost, så det skal jeg ikke klage på! Må bli flinkere til å dra på besøk til folk har jeg funnet ut. . . Nytt nyttårsforsett?

Planen var å dra en tur på flex, men det ble droppet til fordel for hjemmespa. . . Utrolig hvor lett det er å finne noe annet å gjøre, eller hva? Neida, i morgen skal jeg få rumpa opp av stolen og dra! Også må jeg få tatt sol, er blitt så blek at jeg frykter for livet om jeg skulle falle i snøen, er vel ingen som kommer til å finne meg. . . Haha nei nå ble det litt for mye tøv her. Skal tappe i badekaret nå og lage meg en kopp te, perfekt kosekveld ♥ Hva gjør du i kveld?

Alle jentene i går ♥ Sophie skal nå alltid ha så forferdelig runde kanter på bildene. . .

7 kommentarer

Siste innlegg