sneak peak

Gjett hva jeg nettopp har gjort? Laget meg almanakk for 2014! Jeg har brukt almanakk fra personligalmanakk.no i to år nå og klarer meg ikke uten. . . Jeg merker det virkelig på de ukene jeg ikke har brukt den, for da er det meste stress og jeg glemmer sinnsykt mye. Det jeg liker best med dem er at man kan lage sin egen forside og forme innsiden akkurat slik man vil! Zac Efron er så heldig å få pryde min forside i år, hehe :) Dere får såklart se bedre bilder når jeg får almanakken etter nyttår ♥

Men her er hvertfall en liten sneak peak! I år gikk jeg for svart/hvitt. Er ikke det bare greit da? Også tok jeg den største størrelsen sånn at det er mer plass på dagene. Jeg likte størrelsen jeg hadde i år, som var medium, men den ble litt for liten for meg. . . Men den størrelsen er nok greiere å ha om man skal ha almanakken med seg!

Og ja, vinneren av konkurransen er trekt og har fått epost ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg