det er umulig

I dag har jeg vært litt produktiv. . . Men enda mer skal jeg bli! Jeg er alt for dårlig til å hjelpe til hjemme, og siden det kun er jeg og pappa som bor her burde jeg kanskje bli litt flinkere til å gjøre ting på eget initiativ. I dag står det kjapp støvsuging på planen før jeg raser bort til Sophie for å holde henne litt med selskap ♥ Må bare nyte det mens jeg har henne hjemme! Og heldigvis er hun hjemme lenge nå. . . Gleder meg til å feire bursdagen hennes i morgen ♥ Og hei, hvem sier at man ikke kan multitaske mens man blogger? Haha nå har jeg støvsuget litt rundt på stua, kjøkkenet og gangen!

Ellers skal jeg ut med noen venninner og spise i kveld! Det ser jeg frem til, blir koselig med litt junkfood for en gangs skyld. Jeg prøver å holde meg unna sånn mat, men til enkelte anledninger er det greit! Så lenge man begrenser seg er det ingenting galt i å spise på restaurant, ta seg en kebab i ny og ne. Tro meg!

Favoritt-vinterjakken min fra B-Young. Kjøpte den i fjor så vet ikke om de har den i år også. . . Den er veldig lik parajumpers egentlig.

Haha da jeg så disse bildene var første tanken. . . Hvordan er det mulig å bli så fæl. Men så kom jeg på at det faktisk ikke er så utrolig vanskelig i mørketiden. Å være blogger i mørketiden er umulig. . . Gleder meg til sommeren, eller bare når det blir lysere ute! Bildene er fra onsdag.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg