sophie 19 i bilder

Endelig har Sophie lagt ut noen bilder fra bursdagen! Var ikke så mange som jeg tenkte det kom til å bli med tanke på hvor mange bilder som ble tatt, men var hvertfall noen. Jeg tok noen bilder selv også, men resten har jeg bare hentet fra bloggen hennes. Hadde som sagt en super kveld i går med jentene, er bare lykken når alt går på skinner og humøret er på topp! Gleder meg til enda en jentekveld som vi forhåpentligvis skal ha i romjulen, når Sandra blir 21 ♥

Nå sitter jeg hos tante og onkel, ble invitert på middag og har fått tatt julehandel i dag også. Produktiv vil jeg kalle det, siden det er søndag! Eneste jeg ikke har fått gjort (og skulle gjort) er å kjørt ut julegaver. Men jeg tror faktisk jeg skal få gjort det i kveld om det ikke blir for sent.

♥ Martine P

Siden noen sikkert kommer til å spørre, HER er det Martine har på seg!

Sophie hadde disket opp med cupcakes (som smakte HIMMELSK), velkomstdrink og potetgull.

♥ Anne-Sofie, Sandra, Marte, Carina, Charlotte og Sophie 

♥ Carina og Martine B

♥ Julie

♥ Linn Ida

♥ Anne-Sofie og Isabel

♥ I love us

Halv 1 ble vi hentet av limousin som kjørte oss noen runder rundt i byen før han slapp oss av i byen. Det var så sinnsykt morsomt, enda vi brukte nesten hele turen på å ta bilder haha. . . Men ble mye sang og vinsipping også!

♥ Maiken, Pia, Sandra, Isabel og meg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg