klarer bare ikke..

Jeg kom faktisk hjem til mamma til dekket bord! Kjæresten til mamma hadde stelt i stand med rundstykker, kakao, egg og juleskinke, noe som smakte veldig godt etter en lang kjøretur i et forferdelig vær. . . Da jeg kjørte videre etter å ha blogget i sted begynte det å regne noe sinnsykt, ikke bare var det ekkelt å kjøre men jeg så ganske lite til tider. Men nå er jeg hvertfall godt plassert i sofaen! Stappmett og kvalm, haha. At man aldri lærer hvor forferdelig det er å være alt for mett. . .

Snart tenker jeg å ta meg en kopp med kaffebaileys, eventuelt et glass vin, skal se på Harry Potter som begynte på TV for ikke lenge siden (haha avhengig eller) før jeg skal se Notting Hill som begynner halv 12. Er det jul, så er det jul! Er godt å slappe av og bare ta det med ro, jeg blir alltid så fredfull (haha. . .) når jeg er i Lofoten ♥ Hvordan feirer du jul i år? Er visst mange som har reist til syden, jeg vet faktisk ikke om det er noe jeg hadde hatt lyst til å gjøre. . .

Julestemningen min er kommet litt på plass, om ikke helt, så hvertfall litt. Jeg klarer bare ikke å komme helt i jule-ekstase, er jeg den eneste? Mamma har hvertfall masse julepynt og bare det å se et juletre fikk stemningen litt opp! Jeg og pappa har ikke hatt oppe juletreet på flere år, vi har faktisk rett og slett ikke plass i stua. . . Men til neste år tenker jeg at vi må prøve å lage litt plass!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg