julaften

God jul alle sammen ♥ Er julestemningen kommet på plass hos dere? Hvertfall ikke hos meg. . . Jeg ser jo gavene, juletreet og julematen, men for meg føles det kun ut som en vanlig tirsdag. Snø har vi heller ikke fått, så det er nesten helt grønt utenfor. . . Hvertfall ganske brunt, haha.

Jeg, lillebror, lillesøster og “bonuslillebror” var hos bestemor og bestefar her i Lofoten tidligere. De er ikke mine ekte besteforeldre, men har vært fine ekstrabesteforeldre siden jeg var 6 år ♥ De stilte gledelig opp på bilder, og det første bildet av Gutte (som vi kaller han) og Helene var såå fint! Er alltid så koselig hos dem og vi alle blir nok litt bortskjemte når vi er der. . . Husker da jeg var mindre og brukte å sove der, da fikk jeg servert oboy og stekt egg hver morgen på sofaen mens jeg så barnetv!

Nå har Helene og Nikolai åpnet alle pakkene sine og dratt til pappaen sin. Herr-e-gud så mye pakker og enda hadde de masse hos pappaen også. . . Måtte vært meg, haha. Jeg ga dem (som alltid) klær, sikkert en utrolig kjedelig gave, men det mest praktiske.

Nå er det bare meg, mamma, kjæresten til mamma og sønnen hans igjen hjemme. De holder på med middagen nå og jeg gleder meg som en liten unge. . . Kjenner det skal bli VELDIG godt med pinnekjøttmiddag! Og enda mer gleder jeg meg til julegaveåpning. . .

Kjolen jeg har på meg er fra nelly, men tror de er utsolgt. . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg